wyszukiwanie zaawansowane
» FAQ

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 

FAQ

Jak dobrać odpowiedni rozmiar butów? 
 

Przed zdecydowaniem się na zakup obuwia, radzimy zmierzenie długości stopy w centymetrach. W tym celu prosimy odrysować stopę na kartce papieru i zmierzyć ją linijką w najdłuższym miejscu.
Aby dobrać właściwy rozmiar, najlepiej wykorzystać tabelę rozmiarów znajdującą się na dole strony.
Odradzamy kupowanie obuwia „na oko”, gdyż każdy producent stosuje własną numerację.

 

Interesuje mnie model butów, którego nie ma w waszej ofercie. Czy możecie je dla mnie zdobyć? 
 

W przypadku chęci zamówienia obuwia od producenta, bardzo prosimy o kontakt z obsługą sklepu, gdyż sprowadzanie obuwia jest zależne od kilku czynników i czasami może być bardzo długim procesem. 
 

Ile wynoszą koszty wysyłki?
 

Koszty wysyłki wynoszą 15zł. Przy zamówieniu dwóch i więcej par butów, doliczane jest dodatkowo 5 złotych. W przypadku zakupów powyżej 1000 zł przesyłka jest darmowa. 
 

W jaki sposob można dokonać płatności? 
 

Najszybszą formą płatności jest PayPal, ponieważ pieniądze od razu trafiają na konto sklepu. Opłaty za towar można także dokonać przelewem bankowym lub przekazem pocztowym. Zamówienie nieopłacone jest nieważne do chwili dokonania zapłaty.
 

 Czy mogę zapłacić za pobraniem? 
 

Nie, nie wysyłamy towaru za pobraniem. Od tej zasady nigdy nie robimy odstępstwa. Część przesyłek jest nadawana bezpośrednio od producenta zza granicy dlatego nie jest możliwa realizacja pobrania.
 

 Jak liczony jest czas realizacji zamówienia?
 

W przypadku zamówienia butów dostępnych w sklepie, czas realizacji zamówienia jest liczony od daty zapłaty, nie od daty złożenia zamówienia.
 

 Zamówiłem/am niewłaściwy rozamiar. Czy mogę wymienić lub zwrócić zamówiony towar? 
 

 Zamówiony towar można wymienić w ciągu 14 dni roboczych od daty zakupu. W takim samym czasie można zwrócić zakupiony towar. W obu przypadkach ważne jest, aby obuwie nie nosiło żadnych śladów użytkowania, było zapakowane w oryginalne pudełko, a paczka ze zwracanym towarem zawierała dowód zakupu. Przed odesłaniem butów, bardzo prosimy o kontakt z obsługą sklepu. 
 

Gdzie można was znaleźć? Czy prowadzicie realny sklep? 
 

Sklep creepers.pl jest tylko i wyłącznie sklepem internetowym. Nie prowadzimy sprzedaży w Krakowie ani nigdzie indziej na świecie:) W Krakowie znajduje się jedynie magazyn i siedziba firmy. 


Przejdź do strony głównej